شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

کارگاه آموزش «نمایش خلاق و بازیگری» در فرهنگسرای معرفت

کارگاه آموزش نمایش خلاق با هدف کشف و شناسایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و آموزش مهارت های زندگی، بالا بردن اعتماد به نفس و روش های تربیتی و آموزشی به شیوه ی نمایش خلاق به سرپرستی استاد کورش احمدی در فرهنگسرای معرفت برگزار می شود.
کارگاه آموزش «نمایش خلاق و بازیگری» در فرهنگسرای معرفتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کارگاه  نمایش خلاق و بازیگری در سه دوره مقدماتی، میانه و پیشرفته برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال برگزار می‌گردد.

فن بیان ،تربیت و تقویت حواس پنج گانه، بازی‌های گروهی و قوانین بازی‌ها، تکنیک‌های بدن و فرم، آموزش خوب دیدن، خوب شنیدن و در خاطره نگه داشتن، اعتماد به نفس، آموزش تجسم، تخیل و تمرکز، اجرای نمایش‌های بداهه و اتودهای نمایشی، نحوه ارتباط صحیح والدین با کودک و نیز چگونگی تقویت هوش کودک از طریق هنرهای نمایشی در قالب اجرای نمایش کودکانه و کوتاه به کودکان  و نوجوانان آموزش داده می‌شود.

در پایان این سه دوره  یک  نمایش کوتاه  توسط هنرجویان شرکت کننده  اجرا می شود و گواهینامه پایان دوره  از موسسه آموزش شهر اعطا می‌گردد.

علاقه‌مند می‌توانند برای  ثبت‌نام به فرهنگسرای معرفت واقع در خیابان  بلوار شهران ، بعد از زیرگذر شهید همت، روبروی مسجد قام(عج) مراجعه یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن 44304979 تماس بگیرند.

نظر شما